Mitt Hejdå - Elin

Jag startade denna blogg med en enorm motivation med ett gäng goa tjejer. Med lite avhopp lite här och där och mindre och mindre engagemang känner jag att det nu är min tur att lämna. Jag har haft sjukt skoj den tiden jag skrivit här och tackar alla för allt ni läst.
Jag lämnar nu över bloggen till Clara och ett gäng nya personer och vet att de kommer klara detta med bravur. Jag önskar dem all lycka till med bloggen och jag vet att de kommer klara det galant.
Om ni fortfarande vill veta vart jag håller hus finns jag alltid på min privata blogg som ni hittar här . Men jag tackar för mig och lämnar nu vidare denna bloggen till Clara och de andra!
Men glöm aldrig att ni räcker till precis så som ni är så tro absolut inte något annat!
- Elin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

daretostandout.blogg.se

4 tjejer som bloggar 4 dagar i veckan! Vill du vara med? Bara att kontakta oss via kommentars fältet!

RSS 2.0