Kärlek?

Kärlek? Om man ska beskriva det skulle de flesta använda: "det är som att flyga på moln" men jag vet inte om det stämmer. För mig är kärlek något du känner för någon eller något.

Jag skulle inte beskriva det som att flyga på moln utan mer som en blå himmel och de moln som åker förbi är som de problemen som med följer i kärlek. Men himlen är där oavsett om molnen är där eller inte!

Det kan vara jättehärligt att vara kär och jag själv har varit kär många gånger i hela mitt liv!

Man kan känna kärlek för allt! Det kan vara en hund, en farmor eller en film! Vad du än tycker om så är det ju en bit av kärlek! Man skulle ju alltså kunna säga att kärlek är grunden till livet? Eller?

Kramar Clara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

daretostandout.blogg.se

4 tjejer som bloggar 4 dagar i veckan! Vill du vara med? Bara att kontakta oss via kommentars fältet!

RSS 2.0