Clara

vem är du?

Jag heter Clara och blev 13 år nu i januari! Jag går i 6:an i Stockholm och vill bli journalist. Fritiden går mestadels ut på att spela innebandy med killar, dansa och producera egen musik. Jag lägger även mycket tid på att skriva noveller på wattpad (heter foooersimagine där) och mina vänner. Annars lyssnar jag ofta på musik och är inne på sociala medier. 
 
varför ville du vara med på sidan?

Jag har, som många andra, väldigt mycket åsikter om saker i samhället som alla deltar i. Jag vill därför uttycka dem och dela dem de andra. Jag vågar stå upp för det jag tycker och har lätt att lösa problem (vilket gör att mina vänner litar på mig och vågar be om hjälp).
 
vad kommer du skriva mest om här på sidan?
 

det jag gillar att diskutera är: "kill- och tjejsaker" som jag själv tycker är sjukt töntigt, mobbning och näthat. Annars skriver jag mest det jag känner är viktigt att prata om t. ex. ideal!
/ Clara
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

daretostandout.blogg.se

4 tjejer som bloggar 4 dagar i veckan! Vill du vara med? Bara att kontakta oss via kommentars fältet!

RSS 2.0