Svek

Hej alla fina människor därute! Hoppas ni mår toppen! :) Veckans tema är som sagt svek, så vad väntar vi på? Dags att skriva mitt inlägg om svek! ;)
Vill man vara den som sviker eller den som blir sviken? Båda gör nog lika ont. Man får den där klumpen i magen, när någon sviker en eller när man inser att man svikit någon. 
Svek kan vara bland det värsta som finns bland vänner. Tänk dig, att du har bestämt att du ska vara med en kompis, men att kompisen kommer till dig och säger "Aa men jag ska vara med hen, så vi kan inte ses tyvärr"
Fattar ni klumpen i magen man får då? Tanken på att någon väljer bort en för någon annan. Tänk dig för innan du sviker någon, för det känns i bröstet om du blir sviken eller sviker någon. Tro mig, jag vet..
Det var mitt inlägg om svek, hoppas ni gillade det även om det vart lite hursomhelst för jag är trött i huvudet efter att ha haft nationella prov i matte.. 
Nästa vecka på torsdagen kommer det antagligen tyvärr inget inlägg från mig, för att jag ska sitta i en bil hela dagen till Västkusten (bor i Norrland) så ja..Vi får de hur det blir om jag kanske ställer in på tid :) Kram! /Cassie 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

daretostandout.blogg.se

4 tjejer som bloggar 4 dagar i veckan! Vill du vara med? Bara att kontakta oss via kommentars fältet!

RSS 2.0