Hej ~Alva

Hallojsan, mitt namn är Alva och jag är också ny här på bloggen.
Lite kort om mig!

Jag är 00:a blir alltså 15 den 21 augusti.
Jag är också en utav alla fangirls till bandet The Fooo Conspiracy och är där med också en foooer!
Jag bor i en liten by i Västmanland.
Jag älskar att sjunga,spela piano och spelar även tvärflöjt.'

Jag har aldrig bloggat förut och är ny på detta så det kanske kan bli lite fel nu i början men de rättar vi till isåfall. :9
Jag tycker det ska bli jätte kul att få vara med och skriva på en här bloggen.

Är det något annat ni undrar över så är det bara att skriva en kommentar! :)
Ni får ha det så bra så hörs vi! <3 Kram och sköt om er :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

daretostandout.blogg.se

4 tjejer som bloggar 4 dagar i veckan! Vill du vara med? Bara att kontakta oss via kommentars fältet!

RSS 2.0