Hej😘 ~Emma

 
Hej!❀ Emma hĂ€r en av dom nya som kommer att skriva.
Jag kommer skriva pÄ tisdagar!
Lite om mig: prod foooer😍, trĂ€nar trupp gymnastik och rider men hjĂ€lper Ă€ven till pĂ„ en 4h gĂ„rd i Eskilstuna pĂ„ söndagar, ja👈 bor i Eskilstuna som ligger i Södermanland. Fyller Ă„r 10 juli. Har aldrig bloggat förut sĂ„ ni behöver inte förvĂ€nta er nĂ„got,jag Ă€r typ 167cm lĂ„ng kan inte ta selfes eller det tar typ 100 Ă„r✋ och har nog missat nĂ„gra bilologimlektioner (enigt vissa) jag Ă€r lite över rörlig. Kan man kommentera sĂ„ fĂ„r ni gĂ€rna kommentera fler frĂ„gor som ni vill ha svar pĂ„! Men varnar för stavningen!!!âœ‹đŸ˜â€ïž Puss pĂ„ er sĂ„ syns vi om en vĂ€cka😘 men glöm inte att ni betyder mycket för framtiden!!!â€ïžđŸ˜˜Â 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

daretostandout.blogg.se

4 tjejer som bloggar 4 dagar i veckan! Vill du vara med? Bara att kontakta oss via kommentars fÀltet!

RSS 2.0