Motivation

Vad är motivation för mej, för dej och för alla andra, och hur håller man motivationen ii svåra lägen? Alla dessa frågor är svåra att svara på, men för mej är motivation att ha vilja att göra något, t.ex. gillar du en sport och måste träna ofta för att vara bra måste du holla motivationen. En sak jag har svårt att motivera mej till är läxor, jag har inga problem med att plugga o så i skolan, men läxor är bland det värsta som finns. Usch. Nu när det snart är dags för betg för de flästa kan det vara bra att vara motiverad, visa vad man kan. För mej är det ganska enkelt så jag lär emj väldigt, veldig enkelt men det finns de som har svårare ett lära sig. För att jag ska hålla mehj motiverad brukar jag vanligtvis ge mej något gott att äta/göra något kul som n´belöning när jag gjort det tråkiga. Jag vet att det inte passar alla ´, men man måst ehelt enkelt hitta sin grej <3 Lycka till med allt och hoppas ni får en bra valborg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

daretostandout.blogg.se

4 tjejer som bloggar 4 dagar i veckan! Vill du vara med? Bara att kontakta oss via kommentars fältet!

RSS 2.0