Adela

Vem är du?
Jag heter Adela. Jag är en 12årig tjej, fyller tretton i April. Jag älskar att skriva och har många åsikter om saker o ting. Jag har en privat blogg, men hinner inte uppdatera så mycket, men ska försöka uppdatera massor här för jag tycker det ska bli jättekul. Iallafall, jag går på friidrott två gånger i veckan och är mer av en kill-tjej, för i skolan så är jag med killarna o känner mer att jag kan vara mig själv med dom.
Varför ville jag vara med på den här sidan?
Jag ville vara med på den här sidan för jag älskar att skriva och tycker det lät som en jätterolig sak. Och så har jag ju också mycket åsikter och är inte rädd för att tycka och tänka, och absolut inte rädd för att stå för vad jag tycker. Jag tycker det är en viktig sak at få tycka vad man vill, och med en sida som denna tror och hoppas jag att vi kommer kunna nå ut till många och kanske få någon våga stå för vad dom tycker. Även om många gör det gör alla inte det, hur viktigt det än är.
Vad kommer jag skriva mest om?
Oj, jag vet inte. Jag har åsikter om ¨många saker, men kanske att man ska stå för vem man är och sånt, men jag är nog precis som Elin en allskrivare och kommer skriva om lite alt möjligt.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

daretostandout.blogg.se

4 tjejer som bloggar 4 dagar i veckan! Vill du vara med? Bara att kontakta oss via kommentars fältet!

RSS 2.0