Cassie

Vem är du? 

Jag heter Cassandra, men kallas Cassie. Jag är 12 och ska fylla 13 år gammal i Oktober. Jag älskar att skriva och är väldigt duktig i skolan, speciellt när det gäller svenska. På fritiden spelar jag fotboll, håller på med gymnastik och dansar. 
Jag gillar även pojkbandet The Fooo Conspiracy och det är mina idoler :)
Jag är inte så himla intressant, men jag tycker att det ska bli jättekul att vara med på denna sida! 
Varför ville jag vara med på den här sidan?

Jag ville vara med på den här sidan eftersom att jag älskar att skriva och att uttrycka mina egna åsikter. De andra tre tjejerna, Elin, Adela och Clara är verkligen jättetrevliga och jag tror att denna sida kan hjälpa flickor och pojkar som är väldigt blyga att våga stå för sin åsikt och våga säga sin åsikt. 
Vad kommer jag skriva mest om?

Jag, precis som Elin och Adela är en allskrivare så jag kommer att skriva om lite allt möjligt! Men kanske mycket om hat, kvinnors rätt i andra länder osv. Hoppas ni kommer gilla det! /Cassie



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

daretostandout.blogg.se

4 tjejer som bloggar 4 dagar i veckan! Vill du vara med? Bara att kontakta oss via kommentars fältet!

RSS 2.0