Presentation

Heej, jag är en utav de nya bloggarna här eller vad man nu kan säga. Jag tänkte svara på några frågor så att ni får veta lite mer om mig (anledningen till att ni inte vet mitt namn ännu😂)

Vem är du?
Jag är en tjej på 14 år som heter Ida (född 01). Jag är glad och galen tjej som älskar sporter, fotboll och innebandy. Jag bor ungefär 5h ifrån Stockholm som är ganska surt... Min dag är lördag.

Varför ville du vara med på sidan?
Jag ville vara med på sidan pga att jag alltid har velat blogga men aldrig gjort det och jag vill försöka få en att känna att man räcker till precis som man är. 

Vad kommer du skriva mest om?
Jag kommer skriva mest om saker som jag tycker t ex. saker som handlar om sånt som är vanligt att man tänker på och sånt som man kanske Mår dåligt över. Jag kommer då försöka få en att må bra och att acceptera att man är som man är och att man är perfekt precis så. Jag kommer kanske nån gång skriva något inlägg om fotboll eller innebandy om det är något som jag tycker är viktigt men jag kommer mestadels skriva om sånt som jag tycker och om våra teman som vi kommer att ha varje vecka.

Nu vet ni lite mer om mig och om vad jag tänker skriva om. Hoppas att ni gillar det vi skriver och om ni har några frågor så kan ni alltid kommentera så kommer vi att svara. / Ida~



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

daretostandout.blogg.se

4 tjejer som bloggar 4 dagar i veckan! Vill du vara med? Bara att kontakta oss via kommentars fältet!

RSS 2.0