Presentation

Jag är en av dom nya på denna bloggen, mitt namn är Klara och min dag är fredagar. Jag tänkte svara på dom här tre frågorna så att ni kanske lär känna mig lite bättre ❤️

Vem är du?
Jag heter Klara, jag bor en bit utanför Göteborg. Jag älskar The fooo conspiracy och dans. Är född 2001, alltså kommer jag att fylla 14 i år. Har brunt platt hår och är ca 160 cm. Btw, älskar Shawn Mendes. 
Jag tycker att kossor är ganska söta och min humor är torr, folk brukar tycka att jag är väldigt konstig...
Jag älskar saltlakrits & pizza men hatar grönsaker/frukt.
Varför ville du vara med på sidan?
Jag ville vara med mest för att det är en kul grej liksom. Det blev ganska spontant men jag tror att detta kommer gå bra! 
Vad kommer du skriva mest om?
Det är svårt, men jag kommer nog skriva om tankar och åsikter om saker, kanske lägga upp någon bild eller så ibland. Vi får se helt enkelt. Kanske lite om the fooo, dans, kompisar och om någon är intresserad kanske jag bloggar lite om smink/kläder? Vem vet 💁

Hur som helst, detta var min presentation. Hoppas ni tycker om mina inlägg här. 
Ha det bäst💕

Klara 🌙 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

daretostandout.blogg.se

4 tjejer som bloggar 4 dagar i veckan! Vill du vara med? Bara att kontakta oss via kommentars fältet!

RSS 2.0