Svek

Veckans tema är alltså svek.
Själv har jag inte blivit sviken så många gånger men jag vet mycket väl hur det känns. Det känns som att hjärtat går sönder i tusen bitar och man bara sitter och gråter och tänker på personen som svek en. Man orkar knappt andas. Man känner sig sjukt ledsen. Efter det (i mitt fall) så hatar man personen och vill aldrig mer se eller höra talas om honom/henne igen, man är så arg. 

"Don't be afraid of losing someone who doesen't feel lucky to have you"

Men jag har svikit flera (FALSKA) vänner som mått dåligt över det, men då är det för att dom har gjort något taskigt/jobbigt mot mig så att jag själv inte mår bra av att umgås med dom. Jag vill inte heller umgås med folk som är jättesnälla mot mig och grymt elaka mot mina andra kompisar (snackar skit, bitchblickar, iggar osv). 
Dom inser inte sina misstag och tror att jag svek dom utan anledning och blir därför ledsna och säger till folk att jag är falsk. Sådant gör mig arg. 
Jag har aldrig svikit en pojkvän.

Så kom ihåg att om du fått killen/kompisen att må dåligt över din närvaro så kan du inte skylla på dom, då är det ditt eget fel att dom "svek" dig. Sviker en pojkvän dig så är det på sätt och vis inte hans fel att han inte har känslor för dig längre. Svek han dig på ett elakt sätt så har du rätt att vara arg på honom. 

Är du sviken, känner dig ledsen av att en pojkvän eller kompis har lämnar dig, ta det lungt och andas! Du förtjänar bättre än dom, du ÄR bättre än dom. Försök glömma dom och umgås med dina riktiga äkta vänner istället, slösa inte din tid på falska.

💔Nutella can heal a broken heart❤️

Lycka till
/Klara
🔻🔺🔻



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

daretostandout.blogg.se

4 tjejer som bloggar 4 dagar i veckan! Vill du vara med? Bara att kontakta oss via kommentars fältet!

RSS 2.0