Kändisar

Hej, som det står i rubriken så ska jag skriva om kändisar idag!

Det finns många olika slags kändisar! Några exempel är sångare,dansare,pojkband,bloggare,youtubers osv osv... jag skulle kunna hålla på hela natten om jag skulle rabbla upp allt man kan vara kändis för!

Kändisar är ju dom alla ser upp till. Säger en kändis något så kommer det väldigt lätt ut och alla kan veta om det sen! Dom måste alltid tänka ett steg längre innan dom säger,gör eller skriver något!

Jag tycker personligen att man ska ge respekt till kändisar. Man ska inte sitta och hata mot dom eller mot någon annan på deras t.ex. instagram bilder! Tänk dig om du dagligen skulle få hat av folk på dina bilder... de skulle inte vara kul, eller har jag fel?

Mina favorit kändisar är följande band, The Fooo Conspiracy, Beside The Bridge, Sleeping With Sirens, The Vamps, 5 Seconds Of Summer, One Direction och sen massa andra!

Ni får ha det så bra så hörs vi nästa vecka! Kram Alva



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

daretostandout.blogg.se

4 tjejer som bloggar 4 dagar i veckan! Vill du vara med? Bara att kontakta oss via kommentars fältet!

RSS 2.0