Skola

Hej. Jag kan inte sova just nu så jag passar på att skriva ett litet inlägg!
Tänkte snacka lite om skolan.

Nu är vi inne i slutet av terminen innan skolavslutning, ungefär tre veckor kvar.
Allt ska vara klart och i 6an och uppåt ska man få betyg.
Skolan är självklart jätte bra, man lär sig mycket och man träffar från början ganska nytt folk, som man sen umgås med så gott som varje dag.
Men många är stressade, mår dåligt över skolan. Alla orkar inte pressen, alla orkar inte alla läxor och prov man får, alla vågar inte ta plats i skolan.. men de måste man ju nuförtiden göra i så gott som varje ämne!

Men de finns ju oftast en kurator på skolan, om ni mår dåligt över skolan.. prata med kuratorn,skolsköterskan,nån lärare,förälder eller mentor/klassföreståndare.
De kommer lösa sig, i slutet klarar du allt!

Och jag finns om ni vill snacka eller skriva av er! De är bara att höra av er till mig, jag kommer att lyssna och ge er mina bästa tips och råd!

Kram på er alla. Glöm aldrig hur fina ni är



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

daretostandout.blogg.se

4 tjejer som bloggar 4 dagar i veckan! Vill du vara med? Bara att kontakta oss via kommentars fältet!

RSS 2.0