Personligt inlägg - internetvänner

Är assjuk så detta inlägg kommer bli lite slarvigt med jaja.
Jag tänkte prata om internetvänner, för jag vet att det är många som har det (har själv det). Internetvänner är alltså helt enkelt vänner som bor lååångt bort. Har flera, själv birt jag ganska söderut i sverige och har en som bor längst upp i norr. Det är en bra bit. Jag skulle träffa henne imorgon, hon befinner sig just nu bara 5 mil från mig! Men jag är ju sjuk och om jag inte hinner bli frisk tills imorgon så får jag inte åka. Är så sjukt ledsen och kommer gråta floder om jaginte  får åka. När vi träffades förra gången var den bästa dagen i mitt liv, grät floder at glädjetårar. 

Har träffat alla mina internet vänner minst 1 gång (stockholm, liseberg, göteborg) men jag saknar dom så det gör ont. Det är inte samma sak att prata ned någon på skype/telefon som att träffas irl. 


Hoppas ni alla får träffa era internetvänner någon gång. Ha det bäst! 
/Klara ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

daretostandout.blogg.se

4 tjejer som bloggar 4 dagar i veckan! Vill du vara med? Bara att kontakta oss via kommentars fältet!

RSS 2.0