Stress

att vara stressad kan vara jobbigt, och hänger ofta ihop med skola-läxor, prov, inlämningar. you name it.
Det finns ofta sätt som du kan förhindra stressen, göra allt i tid så man inte behöver stressa, men det hjälper inte alltid, jag har själv försökt följa det men lyckas ALDRIG. Jag skjuter alltid upp saker, gör som alltid i sista minuten.
Jag är ganska ofta stressad för jag har väldigt mycket läxor och prov just nu, men jag hoppas att det kommer bli bättre efter alla de nationella proven.
Jag kommer inte på så mycket att skriva just nu, men jag vet att stress är jobbigt, vilken anledning den än framkallas av.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

daretostandout.blogg.se

4 tjejer som bloggar 4 dagar i veckan! Vill du vara med? Bara att kontakta oss via kommentars fältet!

RSS 2.0